Rok 2014 bol prelomový a firmu Burleighs podnietil k vzniku značky práve v období remeselnej revolúcie. Burleighs, inovatívna značka zameraná na budúcnosť, sa vďaka svojej jedinečnej ponuke etablovala na vysoko konkurenčnom trhu s ginom.
Burleighs Gin s hrdosťou zahŕňa štyri výnimočné London Dry Gins do svojej základnej rady, príťažlivej pre všetky typy milovníkov ginu; od tradicionalistov po nového nadšenca ginovej vlny. Vďaka pokrokovej stratégii a inovácii bol Burleighs označený za vysoko atraktívny produkt v ponúkanej rade ginov.
Popis
Snaha rásť sa odzrkadlila partnerstvom spoločnosti Burleighs Gin so spoločnosťou ABG, ktorá je majiteľom Marilyn Monroe. Ide o 5ročné partnerstvo, ktoré bolo označené ako prvé pre liehovinový priemysel s cieľom získať pozíciu značky na globálnom trhu.
Marilyn zostáva jednou z najvplyvnejších osobností na svete a vystupuje v niekoľkých najväčších kampaniach so značkou na svetovom trhu. Medzi posledné partnerstvá s ikonickými značkami pre Marilyn patria Chanel No5, Coca-Cola a Calvin Klein. Demografické skupiny sledujúce Marilyn sú ideálnym cieľovým trhom pre náš ružový gin, ktorý pozostáva zo 72% ženskej fanúšikovskej základne a najväčšej vekovej demografickej skupiny od 18 do 35 rokov.